• To help us reduce spam registrations, we kindly request new users to avoid using VPNs during sign-up. Accounts created via VPN may not be approved.

Urdu Poetry / Jokes / Literature

ghazi52

THINK TANK: CONSULTANT
Joined
Mar 21, 2007
Messages
133,215
Reaction score
182,698
Country of Origin
Country of Residence
زبان کے چٹخارے کی یہ فہرست مختصر ہے ۔ اس میں اضافے کی بڑی گنجائش ہے ۔ کراچی کے کچھ علاقوں کے اپنے چٹخارے ہیں جن کا ذائقہ پورے کراچی والوں نے بھی چکھا ۔ بڑا شہر ہے ، بڑی باتیں ہیں اور سب کے لیے دل سادہ و کشادہ ہے۔ ۔
۔ ٹوپی : شہر والے اتنی پہنتے نہیں جتنا بولتے ہیں ۔ ویسے میرا ذاتی مشاہدہ ہے کہ یہ شہر اتنا کچھ جھیلنے اور سہنے کے باوجود ٹوپی باز نہیں ۔
۔ ماموں : یہ لفظ رشتے داری سے زیادہ تعلق داری میں بولا جاتا ہے ۔ کہیں کہیں لگتا کہ کسی کو احمق ظاہر کر رہا ہے لیکن اب کثرت استعمال سے یہ اپنائیت کے زمرے میں آ گیا
۔ لڑکے : آپس کی گفتگو میں پیار بھرا اظہار ہے ۔ لڑکا کہنے میں عمر کی قید ضروری نہیں ۔ واحد شرط یہ ہے کہ مخاطب زندگی کی قید میں ہو ۔
۔ چاچا : یہ بڑی عمر کا اظہاریہ ہے لیکن کبھی کبھی یہ سامنے والی کی کم عقلی کے اظہار کا بھی ذریعہ ہے ۔
۔ او بھائی : بہت وسیع الاظہار ہے ، آپ پیار ، محبت ، غصے میں کہیں بھی بول سکتے ہیں ۔ اس کا سارا صورت حال کو دیکھتے ہوئے آواز اور لہجے سے عیاں ہوتا ہے
۔ بہت بڑی فلم ہے : یہ دوسرے کی کارگزاری کا آئینہ دار ہے ۔ اعتراف اور اعتراض دونوں کا غماز ہے ۔
۔ کیا سین ہے : صورت حال سے متعلق جاننے کے لیے استعمال ہوتا ہے ۔
۔ تو اس کو چھوڑ : جب دوسرے کی باتوں سے بور ہو جائیں یا موضوع بدلنا ہو
۔ سائیڈ پکڑ لو : مطلب یہ کہ جان چھڑاو ، ایک طرف ہو جاو ۔
۔ تو کیا کر لے گا ؟ : صورت حال پر منحصر ہے ۔ لڑائی سے لے کر سمجھانے تک کہیں بھی بولا جاتا ہے ۔
۔ ہلکا لے رہا ہے : یہ جملہ بھاری اور ہلکے وزن کا کوئی بھی شخص کہہ سکتا ہے ۔ اس سے مراد صلاحیت پر شک رفع کرنا ہوتا ہے ۔ ۔
۔ تو تو نکل : دخل در نا معقولات پر کہا جاتا ہے یا ایسے موقع پر کہ جب کسی کو کسی مسئلے سے نکالنا یا الگ کرنا ہو
۔ یہ کس چکر میں ہے ؟ : کسی ایسے شخص کے لیے کہ جو بلاوجہ یا غیر ضروری طور پر کسی بات یا معاملے میں دخل اندازی کر رہا ہو یا اس کا حصہ بن رہا ہو ۔
۔ تو کچھ بھی کر لے : مطلب یہ کہ تیری چلنی نہیں ہے ۔ بیکار میں اپنا وقت ضائع کر رہا ہے ۔
۔ اب کرنا کیا ہے ؟ : یہ سوال ایکشن کا متقاضی ہے۔ حالانکہ ہونا ہوانا کچھ نہیں۔ کہنے والا گفتار کا غازی ہے ۔
۔ ابے کیا ۔۔۔۔۔ سمجھ رہا ہے : یہ جملہ اتنا بولا جاتا ہے کہ گنتی میں نہیں آتا ہے ۔ خالی جگہ کو آپ سامنے والے سے تعلق اور حفظ مراتب کے تعلق سے بھر اور کہہ سکتے ہیں ۔
۔ اس کو بتا دینا : یہ دوسرے شخص کو تنبیہ کے لیے متعلقہ شخص کی عدم موجودگی میں بارے دھڑلے سے بولا جاتا ہے ۔ اس جملے کی دھمک میں دھمکی چھپی ہے ۔
۔ بہت بڑا ڈرامے باز ہے : متعلقہ شخص کی حقیقت معلوم ہے ۔ احمق سمجھنے یس بنانے کی چنداں ضرورت نہیں چندا ۔
۔ بہت فنٹر ہے : زمانے بھر کا چال باز ہے ۔ کیا سمجھتا ہے ہمیں پتہ نہیں ۔
۔ چھم چھم کرا لو : ایسے شخص کے لیے جو محفل لگانے یا نام و نمود کا شوقین ہو ۔
۔ ائے ویں آی : یہ کراچی والوں کی خاص ادا ہے جو گفتگو میں ادا کرتے ہیں۔ مراد ہے کہ بے مقصد کوئی فائدہ نہیں ۔
۔ اڑ گئے : الف پر پیش لگا لیں ۔ یہ انداز تخاطب کراچی کی بڑی بوڑھیوں کا ہے جو اب متروک ہوتا جا رہا ہے ۔ مذکر کے لیے اڑ گئے اور مونث کے لیے اڑ گئی ۔ استعمال کا تعلق موڈ پر ہے ۔
۔ بات تو کر کے دیکھ : کسی ایسے شخص کے لیے جو ماننے کو تیار نہ ہو ۔
۔ گھوماتا بہت ہے ۔ ایسا شخص جو بات ماننے کے بجائے آئیں بنائیں شائیں کرتا ہو ۔
۔ چراندی : ایسا شخص جو کسی بھی وقت مسئلہ کھڑا کر سکتا ہو ۔ ایسے شخص کو گند بھی کہا جاتا ہے .
۔ پکاو : ایسا شخص جو بہت بولتا ہو اور بار بار دہراتا ہو کہ کان پک جائیں
۔ کیا بولا ؟ : یہ عام گفتگو یا اظہار ناراضی پر بولا جاتا ہے
۔ کھوپڑی گھما دیتا یے : غصہ دلاتا ہے۔ مزاج کے خلاف بات کرتا ہے
۔ شوم ۔ ش پر پیش لگا کر پڑھیں ۔ اس کا مطلب ہے کہ بڑا کنجوس ، مکھی چوس اور خرچ میں ہاتھ روک ہے ۔
. ٹیکسی کرانا ۔ جھگڑے میں کسی شخص کو بحفاظت نکالنا۔

ابھی یہ فہرست بہت مختصر ہے ۔ اس کے لیے تو ایک کتاب درکار ہے ۔ آپ بھی اضافہ کر سکتے ہیں
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
احمد مشتاق صاحب کی خوبصورت غزل

یہ ہم غزل میں جو حَرف و بیاں بناتے ہیں
ہوائے غم کے لیے ٫ کِھڑکیاں بناتے ہیں

ہمارا کیا ہے ٫ جو ہوتا ہے جی اُداس بہت
تو گُل تراشتے ہیں ، تِتلیاں بناتے ہیں

انہیں بھی دیکھ کبھی اے نگارِ شامِ بہار
جو ایک رنگ سے ٫ تصویرِ جاں بناتے ہیں

نگاہِ ناز !! کچھ اُن کی بھی ہے خبر تجھ کو؟
جو دُھوپ میں ہیں ٫ مگر بدلیاں بناتے ہیں

کسی طرح نہیں جاتی فسُردگی دل کی
تو زرد رنگ کا اِک آسماں بناتے ہیں

دِلِ ستم زدہ کیا ہے؟ لہو کی بُوند تو ہے
اُس ایک بُوند کو ٫ ہم بیکراں بناتے ہیں

بلا کی دُھوپ تھی دِن بھر تو سائے بُنتے تھے
اندھیری رات ہے چنگاریاں بناتے ہیں

ہنر کی بات جو پُوچھو تو مختصر یہ ہے
کشید کرتے ہیں آگ اور دُھواں بناتے ہیں

احمّد مُشتاق

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Dushyant Kumar

हो गई है पीर पर्वत-सी पिघलनी चाहिए,
इस हिमालय से कोई गंगा निकलनी चाहिए।

आज यह दीवार, परदों की तरह हिलने लगी,
शर्त लेकिन थी कि ये बुनियाद हिलनी चाहिए।

हर सड़क पर, हर गली में, हर नगर, हर गाँव में,
हाथ लहराते हुए हर लाश चलनी चाहिए।

सिर्फ हंगामा खड़ा करना मेरा मकसद नहीं,
सारी कोशिश है कि ये सूरत बदलनी चाहिए।

मेरे सीने में नहीं तो तेरे सीने में सही,
हो कहीं भी आग, लेकिन आग जलनी चाहिए।

That last couplet I’m transcribing in English

Mere seene mein nahin to tere seene mein sahi
Ho Kahin bhi aag, lekin aag jalni chahiye


IMG_6761.jpeg
 
1704806438655.png
 
Last edited:
وَڑ گیا!

کیا بتاؤں دل فراقِ یار میں کیا، *وڑ گیا
ہو نہ پایا پھر کبھی آباد ایسا،،،، *وڑ گیا

جنگلوں میں ایک ہی قانون چلتا ہے میاں
یعنی جو بھی شیر سے الجھا وہ گویا *وڑ گیا

ایک مخلص رہنما کیا مل گیا اس قوم کو
سازشیں اتنی ہوئیں سارا تماشا, *وڑ گیا

جب لٹیروں کی حکومت آ گئی پھر ملک میں
تب ترقی کا سفر جاری رہا یا،،،،، *وڑ گیا؟

قائدِ اعظم کی جدوجہد ،،،،،، غارت ہو گئی
حضرتِ اقبال نے جو خواب دیکھا، *وڑ گیا

بس یہی تاریخ ہے ناصر تمہارے ملک کی

ہو گیا آزاد آدھا اور آدھا ،،،،، *وڑ گیا
 
Nazm

Bat Niklegi To Phir Dur Talak Jayegi
Log Bewaja Udasi Ka Sabab Pochhenge
Ye Bhee Pochenge Ke Tum Itne Pareshan Kyo Ho
Ongliyan Uthenge Sokhe Huye Balo Ke Taraf
Ek Nazar Dekhenge Guzre Huye Salon Ke Taraf
Chodiyon Par Bhi Kai Tanz Kiye Jayenge
Kanpate Hathon Pe Bhee Fikre Kase Jayenge
Log Zalim Hai Har Ek Bat Ka Tanaa Denge
Baton Baton Mein Mera Zikr Bhee Le Ayenge
Unke Baton Ka Zara Sa Bhe Asar Mat Lena
Warna Chehre Ke Tasur Se Samajh Jayenge
Chaahe Kuchh Bhi Ho Sawalat Na Karna Unse
Mere Bare Me Koi Bat Na Karna Unse
Bat Niklegi To Phir Door Talak Jaayegi

Kafil Aazar Amrohvi
Sung by Jagjeet Singh

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: HRK
Mere Rab Ki Mujh Per Inayat Hui

Kahooñ Bhi To Kese Ibadat Hui



Haqeqat Hoi Jese Mujh Per Ayaañ

Qalam Ban Gya Hai Khuda Ki Zubañ



Mukhatib Hai Banday Se Parwardigar

Tu Husn e Chaman Tu He Rang e Bahaar



Tu Miraj e Fun Tu He Fun Ka Singhar

Musavvir Hoon Mein Tu Mera Shahkaar



Ye Subhey Ye Shamey Ye Din Or Raat

Ye Rangeen Dilkash Haseeñ Kainat



Ke Hurooñ Malaik O Jinnat Mein

Kiya Hai Tujhy Ashrafulmakhluqat



Meri Azmatoon Ka Hawala Hai Tu

Tu Hi Roshni Hai Ujala Hai Tu



Farishtoon Se Sajda Bhi Karwa Diya

Ke Tere Liye Mein Ne Kiya Na Kia



Ye Dunai Jahaan Bazm Arayiaañ

Ye Mehfil Ye Mele Ye Tanhayiaañ



Falak Ka Tujhy Shamyana Dia

Zameen Per Tujhy Aabo - Daana Dia



Mile Aabsharoo Se Bhi Hosleñ

Pahadoo Mein Tujh Ko Diye Rastay



Ye Pani Hawa Or Shams O Qamar

Ye Moj e Rawa Ye Kinara Bhañwar



Ye Shakoon Pey Gunchay Chataktay Howey

Falak Pey Sitarey Chamaktay Howay



Ye Sabzay Ye Pholoon Bhari Kiyariyaañ

Ye Panchi Ye Udti Hui Titliyaañ



Ye Shola Ye Shabnam Ye Mitti Ye Sang

Ye Jharnoñ Kay Bajtay Hue Jal Tarang



Ye Jhiloñ Mein Haste Hue Se Kañwal

Ye Dharti Pey Mosam Ki Likhi Ghazal



Ye Sardi Ye Garmi Ye Barish Ye Dhoop

Ye Chehra Ye Qad Or Ye Rang o Roop



Darindoon Charindoon Pe Qabooñ Diya

Tujhy Bhai De Kar Ke Bazooñ Diya



Behan Di Tujhy Or Shareek e Saffar

Ye Rishtay Ye Natay Ye Gharana Ye Ghar



Kay Aulaad Bhi Di ...Diye Waledain

Alif Laam Meem Qaaf Or Aeen Gain



Ye Aqal o Zahanat Shaoor o Nazar

Ye Basti Ye Sehra Ye Khushki Ye Tar



Or Us Per Kitabain Hidayat Bhi Di

Nabi Bhi Utare Shariyat Bhi Di



Garz Ke Sabhi Kuch Hai Tere Liye

Bta Kya Kiya Tune Mere Liye


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
,,.,.
May be an image of ‎text that says '‎بس کر میاں محمد بخشا موڑ دے قلم دا گھوڑا دُکھ حياتى دے مُکنے نا ہیں ورقه ره گیا تهوڑا‎'‎
 
Here is Urdu poet Momin Khan Momin’s most famous ghazal :

woh jo humme tumme qaraar thaa, tumhein yaad ho ke naa yaad ho
vahi yaani vaada nibhaah kaa tumhein yaad ho ke naa yaad ho


That understanding we had between us, maybe you remember or maybe you dont
That promise of staying together, maybe you remember or maybe you dont

koi baat aisi agar hui ke tumhaare ji ko buri lagi
to bayaan se pehale hi bhoolna tumhein yaad ho ke naa yaad ho


If something might happen, that was not to your liking
the forgetting before speaking it out, you might remember or you might not

suno zikr hai kayi saal kaa koi vaadaa mujh se thaa aap ka
vo nibhaane kaa to zikr kyaa tumhein yaad ho ke naa yaad ho


Listen, the story of many years ago, some promise you had made to me
Forget the keeping of that promise now, maybe you remember or maybe you don’t (even remember the promise)

vo naye gilahe vo shiqaayatein vo maze-maze ki hiqaayatein
vo har ek baat pe roothna tumhein yaad ho ke naa yaad ho


Those new resentments, those complaints, those light-hearted stories
That being displeased at everything, maybe you remember or maybe you don’t

kabhi hum mein tum mein bhi chaah thi, kabhi hum se tum se bhi raah thi
kabhi hum bhi tum bhi the aashna, tumhein yaad ho ke naa yaad ho


At some point, there was this desire in me and in you, sometime when there was this joy between me and you
Sometime we were dear friends, maybe you remember or maybe you dont

hue ittefaaq se gar baham vo vafaa jataane ko dam-ba-dam
gila-e-malaamat-e-akrabaa tumhein yaad ho ke naa yaad ho


If we got together by chance, to express loyalty with every breath
Those complaints and rebukes to loved ones, maybe you remember or maybe you dont

kabhi baithe sab mein jo ruubaruu to ishaaraton hi se guftaguu
vo bayaan shauq kaa baramalaa tumhein yaad ho ke naa yaad ho


Some time when we sat amongst everyone, facing each other, we conversed only through gestures and signs
That openness with which we expresses our desires, maybe you remember or maybe you dont

vo bigadnaa vasl ki raat kaa, vo na manana kisi baat kaa
vo nahin – nahin ki har aan adaa, tumhein yaad ho ke naa yaad ho


That belligerence on the night of our union, that not being in agreement to anything
That saying no-no to everything, maybe you remember or maybe you dont

jise aap kehte the baa-vafaa jise aap ginte the aashna
main wahi hoon Momin-e-mubtilaa, tumhein yaad ho ke naa yaad ho


The one you called loyal, the one you counted as your friend
I am that same fallen Momin, maybe you remember or maybe you don’t

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

(جمیل الدین عالی صاحب نےیہ غزل ١٩٨۵ میں کہی۔۔۔)


تمھیں مجھ میں کیا نظر آگیا جو میرا یہ روپ بنا گئے ۔۔۔۔۔۔
وہ تمام لوگ جو عشق تھے وہ میرے ووجود میں آگئے ۔۔۔۔۔۔
نہ تیرے سوا کوئی لکھ سکے نہ میرے سوا کوئی پڑھ سکے ۔۔۔۔۔۔
یہ حروف بے ورق و سبق ہمیں کیا زباں سکھا گئے ۔۔۔۔۔۔۔
نہ کر آج ہم سے یہ گفتگو مجھے کیوں ہوئ تیری جستجو۔۔۔۔۔۔
ارے ہم بھی ایک خیال تھے سو تیرے بھی زہن میں آگئے ۔۔۔۔۔۔۔۔
جو سنا کہ گھر تیرے جائینگے تیرے صحن و باغ سجائنگے ۔۔۔۔۔۔۔
میرے اشک اڑ کے ہوا کے ساتھ انہی بادلوں میں سما گئے ۔۔۔۔۔۔
دلِ شب میں صبح کی دھڑکنیں ابھی ابتدائے غزل میں تھیں ۔۔۔۔۔۔
کہ وہ آے اور تمام شعر میری ہی دھن میں سنا گئے ۔۔۔۔۔
جو نہ آپ اس پہ ہوئے عیاں یہ رکھے گا ہم کو بھی سرگراں ۔۔۔۔۔۔
کئ بار لے کے شکایتیں میرے دوست ارض و سما گئے ۔۔۔۔۔۔۔
کئ محفلوں میں ٹو یوں ہوا کہ جب آئے ِعالی اے خوش ادا ۔۔۔۔۔
جو نہ کھل سکے تو چھپے رئے جو نہ رو سکےوہ رلا گئے ۔۔۔۔۔۔


(جمیل الدین عالی)
(1925--2015)
 
  • Like
Reactions: HRK
Karachi
Great people..
زبان کے چٹخارے کی یہ فہرست مختصر ہے ۔ اس میں اضافے کی بڑی گنجائش ہے ۔ کراچی کے کچھ علاقوں کے اپنے چٹخارے ہیں جن کا ذائقہ پورے کراچی والوں نے بھی چکھا ۔ بڑا شہر ہے ، بڑی باتیں ہیں اور سب کے لیے دل سادہ و کشادہ ہے۔ ۔
۔ ٹوپی : شہر والے اتنی پہنتے نہیں جتنا بولتے ہیں ۔ ویسے میرا ذاتی مشاہدہ ہے کہ یہ شہر اتنا کچھ جھیلنے اور سہنے کے باوجود ٹوپی باز نہیں ۔
۔ ماموں : یہ لفظ رشتے داری سے زیادہ تعلق داری میں بولا جاتا ہے ۔ کہیں کہیں لگتا کہ کسی کو احمق ظاہر کر رہا ہے لیکن اب کثرت استعمال سے یہ اپنائیت کے زمرے میں آ گیا
۔ لڑکے : آپس کی گفتگو میں پیار بھرا اظہار ہے ۔ لڑکا کہنے میں عمر کی قید ضروری نہیں ۔ واحد شرط یہ ہے کہ مخاطب زندگی کی قید میں ہو ۔
۔ چاچا : یہ بڑی عمر کا اظہاریہ ہے لیکن کبھی کبھی یہ سامنے والی کی کم عقلی کے اظہار کا بھی ذریعہ ہے ۔
۔ او بھائی : بہت وسیع الاظہار ہے ، آپ پیار ، محبت ، غصے میں کہیں بھی بول سکتے ہیں ۔ اس کا سارا صورت حال کو دیکھتے ہوئے آواز اور لہجے سے عیاں ہوتا ہے
۔ بہت بڑی فلم ہے : یہ دوسرے کی کارگزاری کا آئینہ دار ہے ۔ اعتراف اور اعتراض دونوں کا غماز ہے ۔
۔ کیا سین ہے : صورت حال سے متعلق جاننے کے لیے استعمال ہوتا ہے ۔
۔ تو اس کو چھوڑ : جب دوسرے کی باتوں سے بور ہو جائیں یا موضوع بدلنا ہو
۔ سائیڈ پکڑ لو : مطلب یہ کہ جان چھڑاو ، ایک طرف ہو جاو ۔
۔ تو کیا کر لے گا ؟ : صورت حال پر منحصر ہے ۔ لڑائی سے لے کر سمجھانے تک کہیں بھی بولا جاتا ہے ۔
۔ ہلکا لے رہا ہے : یہ جملہ بھاری اور ہلکے وزن کا کوئی بھی شخص کہہ سکتا ہے ۔ اس سے مراد صلاحیت پر شک رفع کرنا ہوتا ہے ۔ ۔
۔ تو تو نکل : دخل در نا معقولات پر کہا جاتا ہے یا ایسے موقع پر کہ جب کسی کو کسی مسئلے سے نکالنا یا الگ کرنا ہو
۔ یہ کس چکر میں ہے ؟ : کسی ایسے شخص کے لیے کہ جو بلاوجہ یا غیر ضروری طور پر کسی بات یا معاملے میں دخل اندازی کر رہا ہو یا اس کا حصہ بن رہا ہو ۔
۔ تو کچھ بھی کر لے : مطلب یہ کہ تیری چلنی نہیں ہے ۔ بیکار میں اپنا وقت ضائع کر رہا ہے ۔
۔ اب کرنا کیا ہے ؟ : یہ سوال ایکشن کا متقاضی ہے۔ حالانکہ ہونا ہوانا کچھ نہیں۔ کہنے والا گفتار کا غازی ہے ۔
۔ ابے کیا ۔۔۔۔۔ سمجھ رہا ہے : یہ جملہ اتنا بولا جاتا ہے کہ گنتی میں نہیں آتا ہے ۔ خالی جگہ کو آپ سامنے والے سے تعلق اور حفظ مراتب کے تعلق سے بھر اور کہہ سکتے ہیں ۔
۔ اس کو بتا دینا : یہ دوسرے شخص کو تنبیہ کے لیے متعلقہ شخص کی عدم موجودگی میں بارے دھڑلے سے بولا جاتا ہے ۔ اس جملے کی دھمک میں دھمکی چھپی ہے ۔
۔ بہت بڑا ڈرامے باز ہے : متعلقہ شخص کی حقیقت معلوم ہے ۔ احمق سمجھنے یس بنانے کی چنداں ضرورت نہیں چندا ۔
۔ بہت فنٹر ہے : زمانے بھر کا چال باز ہے ۔ کیا سمجھتا ہے ہمیں پتہ نہیں ۔
۔ چھم چھم کرا لو : ایسے شخص کے لیے جو محفل لگانے یا نام و نمود کا شوقین ہو ۔
۔ ائے ویں آی : یہ کراچی والوں کی خاص ادا ہے جو گفتگو میں ادا کرتے ہیں۔ مراد ہے کہ بے مقصد کوئی فائدہ نہیں ۔
۔ اڑ گئے : الف پر پیش لگا لیں ۔ یہ انداز تخاطب کراچی کی بڑی بوڑھیوں کا ہے جو اب متروک ہوتا جا رہا ہے ۔ مذکر کے لیے اڑ گئے اور مونث کے لیے اڑ گئی ۔ استعمال کا تعلق موڈ پر ہے ۔
۔ بات تو کر کے دیکھ : کسی ایسے شخص کے لیے جو ماننے کو تیار نہ ہو ۔
۔ گھوماتا بہت ہے ۔ ایسا شخص جو بات ماننے کے بجائے آئیں بنائیں شائیں کرتا ہو ۔
۔ چراندی : ایسا شخص جو کسی بھی وقت مسئلہ کھڑا کر سکتا ہو ۔ ایسے شخص کو گند بھی کہا جاتا ہے .
۔ پکاو : ایسا شخص جو بہت بولتا ہو اور بار بار دہراتا ہو کہ کان پک جائیں
۔ کیا بولا ؟ : یہ عام گفتگو یا اظہار ناراضی پر بولا جاتا ہے
۔ کھوپڑی گھما دیتا یے : غصہ دلاتا ہے۔ مزاج کے خلاف بات کرتا ہے
۔ شوم ۔ ش پر پیش لگا کر پڑھیں ۔ اس کا مطلب ہے کہ بڑا کنجوس ، مکھی چوس اور خرچ میں ہاتھ روک ہے ۔
. ٹیکسی کرانا ۔ جھگڑے میں کسی شخص کو بحفاظت نکالنا۔

ابھی یہ فہرست بہت مختصر ہے ۔ اس کے لیے تو ایک کتاب درکار ہے ۔ آپ بھی اضافہ کر سکتے ہیں
 
Last edited:
وَڑ گیا!

کیا بتاؤں دل فراقِ یار میں کیا، *وڑ گیا
ہو نہ پایا پھر کبھی آباد ایسا،،،، *وڑ گیا

جنگلوں میں ایک ہی قانون چلتا ہے میاں
یعنی جو بھی شیر سے الجھا وہ گویا *وڑ گیا

ایک مخلص رہنما کیا مل گیا اس قوم کو
سازشیں اتنی ہوئیں سارا تماشا, *وڑ گیا

جب لٹیروں کی حکومت آ گئی پھر ملک میں
تب ترقی کا سفر جاری رہا یا،،،،، *وڑ گیا؟

قائدِ اعظم کی جدوجہد ،،،،،، غارت ہو گئی
حضرتِ اقبال نے جو خواب دیکھا، *وڑ گیا

بس یہی تاریخ ہے ناصر تمہارے ملک کی
ہو گیا آزاد آدھا اور آدھا ،،،،، *وڑ گیا​
 
Last edited:
آ کہ وابستہ ہیں اس حسن کی یادیں تجھ سے
جس نے اس دل کو پری خانہ بنا رکھا تھا
جس کی الفت میں بھلا رکھی تھی دنیا ہم نے
دہر کو دہر کا افسانہ بنا رکھا تھا

تو نے دیکھی ہے وہ پیشانی وہ رخسار وہ ہونٹ
زندگی جن کے تصور میں لٹا دی ہم نے
تجھ پہ اٹھی ہیں وہ کھوئی ہوئی ساحر آنکھیں
تجھ کو معلوم ہے کیوں عمر گنوا دی ہم نے

فیض
 
Last edited:

Users who are viewing this thread

Back
Top